Friday, May 20, 2011

"hey , PROPAGANDA ? nak minta tolong ni . delete semua pasal aku kat blog blog kau okay . aku tak suka lah . BENCI ! and jangan stalker pasal aku lagi boleh tak . kau bukan siapa siapa lagi dah . sorry lah aku tak ada kredit pun nak cakap kat msg , kalau ada pun tak nak lah aku msg kau . ni pun terpaksa aku tulis . "


Thanks to Azham Aris sebab u hantar nie kat wall i, perghhh!! jgn mimpi i akan buang tuh semua.. banyak mane u maki i or rapat dengan perempuan pun, i tak kisah sebab i dah tawar hati dengan u. Buat ahh ape yang u nak buat, asl kan tuh boleh buat u bahagia. I dah tak kisah dengan perangai u, sikit pun tak!!! And lagi satu if u baca, u tak payah ahh baca ape ape pun yg i tulis kat blog nie!! Kay la bintang, kau buat ape yang kau rase nak buat!! thanks DOHHH....

No comments:

Post a Comment