Monday, May 23, 2011

Last night, im going out with him. HAHA. First he ask me nak pergi mane, aku cakap kat die "Dey, kite g makan la" Then Die tanya "nak makan ape, satay nak?!" Ishh mamat nie banyak tanye lakk, dalam hati** HAHA. Then aku gn sayang aku nie g ambik amal dekat cheras then baru g makan satay!! sambil makan tuh kitorang main game, Bestttt gile dooohhhh :) Ade kalah and ade menang. Dah habis lepak sol ajak g mcd lepak sane, lepak sane kitorang bukak Maharaja lawak, Sumpahh kelakar. Aku rase dalam mcd tuh kitorang yang paling kecohh sekali sebab kitorang gelak perghhh tak terkate dah..Dalam kol230am g bangi jap sol g tolong tutup kedai ayam, then dalam kol430 baru sol hantar amal balik then baru aku. HAHA, best gile. Boleh di katekan tiap tiap hari aku nak lepak dgn die tapi tak boleh die kerja. Hmmmm, tape b i tau u buat semua untuk kite kan :) HEHE , THANKS b for everything. I tau you try to be the bestt for me. i appericiate that b, huhu i love you sayang , you la my gayy!! hehe

No comments:

Post a Comment