Sunday, June 5, 2011


Semalam aku g tengok wayang dengan zul. Yela sampai sampai kl je aku terus call die, ajak g tengok wayang keesokan hari. Rindu doe dekat die, hmmm :'c dala tak boleh msg and call, WTF. Brrrr, tension je aku!! Tapi tuh semua aku tak kesah dah, sebab aku dapat jumpa and tengok wayang dengan die cerita INSIDIOUS. Cerita hantu, boleh tahan lah jugak, seram siott. Sampai zul jerit jerit kat wayang, sumpah kelakar giler :) Whahahahha, terkejut ye nyahhh !! before nak tunggu wayang start pukul 1.15am aku dgn die g duduk kat pavi, cerita sal time aku dekat China and macam macam lah lagi. Then lepas wayang habis je, kunci motor die pulak hilang. Grrr, macam Fcuk !! dah lah panas, hmmm. Ade je yang tak kene harituhh, bengang pun ade gk! tapi benda dah jadi tak leh patah balik c: So aku redha jela, hmmm. Akhirnya dapat gak i jumpa u kan b. Thanks for everything, love you NGEKK..

No comments:

Post a Comment